Grøn omstilling og bæredygtighed er nøgleord for fremtidens forretning. Der er stigende interesse for bæredygtighed blandt myndigheder, investorer, medarbejdere, forbrugere og virksomheder, men desværre også en stigende forvirring blandt virksomheder, der ikke har styr på retningslinjer og lovgivning, når det gælder bæredygtighed og kommunikation og markedsføring.

Ligeledes er der en stigende skepsis hos forbrugerne, for hvilke virksomheder er egentlig bæredygtige?

Det er ønsket om at rydde op i denne forvirring, der ligger bag stiftelsen af Bæredygtig Markedsføring ApS. Målet er at hjælpe små og mellemstore virksomheder, som har påbegyndt deres grønne omstillingsrejse, med trygt at lave god, bæredygtig markedsføring.

Mål

Vores mission er at optimere små og mellemstore virksomheders bæredygtige rejse, så de får loyale kunder og beholder deres plads i fremtidens forretning.

Vi gør dette gennem skræddersyet forretningsrådgivning med det formål at forbedre virksomhedens markedsføring med udgangspunkt i gældende retningslinjer og krav inden for grøn omstilling og bæredygtig markedsføring.

Således bliver virksomhedens bæredygtige formål synliggjort gennem velfunderede markedsføringsstrategier og gennemarbejdet online og offline markedsføringsaktivitet, så virksomheden kan få flere loyale kunder og komme trygt igennem den grønne omstilling.

Mission

Vores vision er at blive det markedsføringsfirma, hvor bæredygtige virksomheder henvender sig, når de har brug for at lægge et sikkert fundament for deres bæredygtige kommunikation og markedsføring.

Vision